Publizitatea: promesak.

Emakumeek bi dolar eta erdi ordaintzen dituzte azaleko krema bategatik, eta hogeita bost zentabo xaboi-pastilla bategatik. Zergatik? Xaboiak garbi utziko dituela agintzen dielako, eta kremak, edertasuna.” V. Packard

Iragarkien munduan ez dira produktuak saltzen, promesak baizik. Oso gutxitan aipatzen da produktuaren erabilgarritasuna. Gaztetasuna saltzen da, edertasuna, bizi-poza, ospea…

C. Castilla del Pino psikiatrak honela zioen: “Publizitate inteligenteak bere publikoaren pentsaera aldatzen du lehenbizi, eta, ondoren, pentsaera horri moldatzen zaizkion produktuak eskaini”. Adibide batean azaltzeko, ikus-entzuleak arrakasta sexualaren garrantziaz konbentzitu behar dira lehenbizi, eta, ondoren, hura lortzeko produktuak behar direla: koloniak, desodoranteak, ilea erortzearen kontrako lozioak…

Advertisements
Explore posts in the same categories: Publizitatea

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s


%d bloggers like this: