Publizitatea: haurrak emakumea ari dira ordezkatzen objektu publizitario moduan.

Emakumea objektu publizitario erabili den lekuetan, haurrak gero eta gehiago erabiltzen direla esan dute Espainiako Pediatria Elkarteko Kongresuan. Telebistan emandako iragarkien arteko heren batean agertzen dira haurrak. Agertze hori ez dago gehienetan justifikatuta, ez direlako iragarritako produktuaren kontsumitzaileak ez eta mezuaren helburua.

Irakur ezazu gehiago: España: Los niños reemplazan a la mujer como protagonistas de los anuncios de publicidad: REBELION

Advertisements
Explore posts in the same categories: Haurrak

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s


%d bloggers like this: